Regulamin Pubu Polufka
- Postanowienia ogólne i definicje
-
Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania z lokalu Pub Polufka, znajdującego się w Gdańsku, przy ulicy Leczkowa 18 (80-432) zwanego dalej PUBEM.
-
Właścicielem i zarządzającym Pubem jest firma Pub Polufka Kazimierz Tywusik z siedzibą w Gdańsku (80-432) przy ulicy Leczkowa 18, identyfikująca się numerem NIP 9570947830, zwana dalej FIRMĄ.
-
Korzystanie z usług oferowanych przez Pub jest dobrowolne i równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoby fizyczne posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub osoby prawne albo jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną; korzystające lub zamierzające korzystać z usług Pubu, a także zamierzające zawrzeć umowę świadczenia usług z Firmą, zwane są dalej GOŚĆMI.
-
Osoba przedsiębiorcy, osoby współpracujące z osobą prowadzącą pozarolniczą działalność, osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę oraz osoby współpracujące z przedsiębiorcą w oparciu o umowy cywilnoprawne, świadczące usługi w Pubie zwane są dalej PERSONELEM.
-
W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Gości, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
-
Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
-
- Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych jest firma Pub Polufka Kazimierz Tywusik z siedzibą w Gdańsku (80-432) przy ulicy Leczkowa 18 identyfikująca się numerem NIP 9570947830, zwana dalej ADMINISTRATOREM.
-
Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych przez Gości danych osobowych. Administrator zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
-
Cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych, wskazane odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania danych, opisane są szczegółowo w polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.polufka.pl/polityka-prywatnosci/
-
Dane osobowe są przekazywane m.in. podczas:
-
składania rezerwacji za pośrednictwem formularza na stronie internetowej, telefonicznie, osobiście lub mailowo, gdzie dokonujący rezerwacji podaje swoje podstawowe dane, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
-
kontaktu z Pubem w dowolnej sprawie, zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Kontaktująca się osoba dobrowolnie przekazuje część swoich danych.
-
czynności podejmowanych w Pubie, m.in. otwierania rachunku, korzystania z przysługujących zniżek, potwierdzania pełnoletności, rezerwacji lub wypożyczenia gier planszowych.
-
przebywania w Pubie, który jest monitorowany. Przebywający w Pubie akceptuje przetwarzanie swojego wizerunku w celu podniesienie bezpieczeństwa. Materiały z kamer będą kasowane nie później niż po 90 dniach.
-
-
Firma może realizować bądź zlecać realizację zdjęć i filmów w godzinach pracy Pubu, więc przebywający w pubie wyraża zgodę na wykonywanie i rozpowszechnianie zdjęć fotograficznych oraz filmów z jego udziałem, również w celach reklamowych.
-
W okresie stanu epidemii na podstawie odpowiednich aktów prawnych Firma może być zobligowana do kontroli danych o charakterze medycznym. W takim wypadku personel Firmy dołoży wszelkich starań, żeby dane wrażliwe nie były w żaden sposób archiwizowane.
-
- Godziny otwarcia Pubu i dostępność usług
-
Pub dostępny jest dla Gości od godziny 17:00 w dniach poniedziałek-piątek i od godziny 16:00 w soboty i niedziele.
-
Godziny otwarcia lokalu mogą się zmieniać, w szczególności w święta, wakacje i w przypadku zdarzeń losowych. Każdorazowo zmiany godzin zostaną ogłoszone w mediach społecznościowych i w wizytówce lokalu na portalu Google.
-
Firma nie ponosi odpowiedzialności za straty Gości wynikłe z ograniczenia godzin otwarcia lub zamknięcia Pubu na skutek zdarzeń losowych.
-
Jeśli zdarzenie, o którym mowa w pkt. 3.2, wiąże się z odwołaniem lub skróceniem rezerwacji, Firma niezwłocznie skontaktuje się z rezerwującymi i zaproponuje rezerwację w innym dostępnym terminie lub zwrot ewentualnych wpłat na rzecz Firmy, jeśli były poczynione i wymagane w terminie 7 dni od ujawnienia zdarzenia. Firma nie jest zobowiązana do zwrotu Gościom poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
-
Godziny zamknięcia zamieszczone na drzwiach do lokalu, stronie internetowej, w mediach społecznościowych i innych materiałach reklamowych Pubu są orientacyjne. Każdorazowo decyzję o zamknięciu Pubu podejmuje Personel, informując obecnych Gości o zbliżającym się zamknięciu z co najmniej 40 minutowym wyprzedzeniem.
-
Zamówienia na produkty oferowane w Pubie są przyjmowane przy barze. Ostatnie zamówienia, z wyłączeniem tostów i produktów dostarczanych przez podmioty zewnętrzne (np. pizza), przyjmujemy na 40 min przed zamknięciem Pubu.
-
Zamówienia na tosty realizowane są:
-
do godziny 23:00 od niedzieli do środy,
-
do godziny 24:00 od czwartku do soboty,
-
-
Zamówienia dostarczane przez podmioty zewnętrzne (np. pizza) przyjmowane są zgodnie z harmonogramem podwykonawców.
-
Goście mogą odpłatnie korzystać z biblioteczki gier planszowych, stanowiących wyposażenie Pubu. Zasady korzystania z Wypożyczalni określa odrębny regulamin pod adresem: https://polufka.pl/regulamin-wypozyczalni-2/
-
W Pubie możliwa jest płatność za pomocą gotówki, karty debetowej i kredytowej, transakcji blik oraz bonami-voucherami wydanymi przez Pub Polufka lub podmioty przez niego uprawnione.
-
Gość posiadający zniżkę na oferowane w Pubie usługi, powinien o tym poinformować Personel przed zamknięciem i rozliczeniem rachunku i przedstawić dokument lub kartę uprawniającą do zniżki. Rabaty i zniżki nie łączą się w ramach jednego rachunku. Decyzję, z tytułu której promocji ma zostać naliczony rabat, podejmuje Gość.
-
Chęć otrzymania faktury VAT na zakupione usługi Gość powinien zgłosić Personelowi przed zamknięciem i rozliczeniem rachunku. Gość zgłaszający chęć otrzymania faktury jest zobligowany do podania numeru NIP, nazwy i adresu firmy oraz adresu e-mail, na który zostanie przesłana faktura.
-
Pub wewnątrz ma 120 miejsc siedzących oraz dodatkowe miejsca w ogródku letnim.
-
Liczba miejsc w Pubie może zostać czasowo ograniczona przez Firmę, zwłaszcza w związku z obowiązującymi regulacjami prawnymi, remontami, pracami konserwacyjnymi.
-
Z usług Pubu mogą korzystać:
-
osoby pełnoletnie,
-
osoby niepełnoletnie pod opieką osoby dorosłej.
-
-
Firma w żadnym zakresie nie przyjmuje na siebie obowiązku opieki nad osobami niepełnoletnimi korzystającymi z usług. Odpowiedzialność za osoby niepełnoletnie ponoszą osoby dorosłe, pod opieką których znajdują się niepełnoletni.
-
Firma zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług w przypadku:
-
braku dostępnych miejsc w Pubie,
-
Gości niepełnoletnich w zakresie sprzedaży i podawaniu alkoholu lub niebędących pod opieką osoby pełnoletniej,
-
Gości łamiących postanowienia niniejszego Regulaminu,
-
Gości, którzy zachowują się w sposób wulgarny, agresywny, zagrażający bezpieczeństwu Personelu lub pozostałych Gości Pubu,
-
Gości, co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że znajdują się pod wpływem środków odurzających lub są nietrzeźwi.
-
-
- Rezerwacje stolików
-
W Pubie możliwe jest zarezerwowanie miejsc, stolików i sal.
-
Poza szczególnymi przypadkami nie przewidujemy możliwości rezerwacji:
-
lokalu ani stolików na 18-te urodziny,
-
całego lokalu w sezonie akademickim, tzn. 1.09-30.06,
-
lokalu bądź sali w celu zorganizowania koncertu,
-
lokalu ani miejsc na karaoke, dyskoteki, imprezy taneczne w sesji egzaminacyjnej PG i dwa tygodnie przed nią,
-
osobom lub grupom osób, które łamały Regulamin Pubu – w szczególności zachowując się agresywnie, wnosząc napoje i przekąski niezakupione w Pubie – lub nie odbierały rezerwacji bez wcześniejszego jej odwołania.
-
konkretnych, wskazanych przez Gości miejsc lub stolików. O przydzieleniu stoliku w Pubie zawsze decyduje Personel na podstawie dostępności miejsc i innych rezerwacji.
-
-
Goście posiadający rezerwację mogą bezpłatnie, po uzgodnieniu z Personelem:
-
przynieść własne gry planszowe, komputerowe, itp.
-
przynieść własny sprzęt komputerowy i korzystać z dostępu do wi-fi, gniazdek elektrycznych, itp.,
-
przynieść i spożywać własne ciasta, torty urodzinowe i zakąski z wyłączeniem przekąsek opakowanych (chipsów, paluszków, orzeszków, itp.),
-
skorzystać z talerzyków i łyżeczek wielorazowych,
-
samodzielnie zaaranżować salę poprzez łączenie zarezerwowanych stolików, przyozdabianie sali, itp.,
-
pozostawić do przechowania po imprezie prezenty, talerzyki, tortownice i inne rekwizyty do dnia następnego.
-
-
Firma może zażądać wpłaty na poczet rezerwacji w formie zaliczki, zadatku, kaucji lub opłaty, gdy:
-
deklarowana liczba osób, których dotyczy rezerwacja, jest wyższa niż 30 od poniedziałku do czwartku lub wyższa niż 20 osób w piątki, soboty i niedziele,
-
impreza wymaga dodatkowego przygotowania sali, specjalnego wyposażenia, szczególnej obsługi lub specjalnego menu; np. zakąski, zamówiona z wyprzedzeniem pizza, specjalne przyozdobienie sali, zmiana układu sali – np. sala „kinowa” lub „z parkietem”, udostępnienie dodatkowego nagłośnienia lub projektora multimedialnego do pokazów zdjęć, slajdów, korzystanie z usług animatora gier planszowych, itp.
-
rezerwacja może przeszkadzać innym Gościom, np. za cichą lub za głośną muzyką lub inni goście mogą przeszkadzać rezerwacji np. prelekcje,
-
rezerwacja wymaga zamknięcia części lub całego Pubu dla innych gości,
-
rezerwacja odbywa się poza standardowymi godzinami otwarcia Pubu,
-
rezerwacja zakłada ograniczone korzystanie z baru, np. turniej gier, szkolenie, spotkanie organizacyjne, występy artystyczne, pokazy, itp.
-
-
Zapytanie o możliwość rezerwacji można składać osobiście w Pubie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej, maila lub telefonu zgodnie z osobnym Regulaminem zamawiania usługi drogą elektroniczną, znajdującym się pod adresem: www.polufka.pl/regulamin-rezerwacji-online/
-
W przypadku, gdy rezerwacja może wymagać wniesienia wpłaty, personel poinformuje Gości o zasadzie i formie jej wniesienia oraz o procedurze i możliwości odstąpienia od umowy w formie indywidualnie sporządzonej oferty. Dopiero jednoznaczne zaakceptowanie warunków oferty oznacza przyjęcie rezerwacji do realizacji.
-
Zapytanie o rezerwację zostanie przyjęte do realizacji po potwierdzeniu go przez Personel, o czym Gość zostanie powiadomiony w trakcie wizyty, rozmowy telefonicznej lub drogą elektroniczną, np. e-mailem lub po akceptacji oferty przedstawionej przez Personel, gdy rezerwacja może wymagać wpłaty.
-
Firma zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji bez podania przyczyny.
-
Firma nie gwarantuje większej liczby miejsc w Pubie niż zostało ustalone i potwierdzone podczas dokonywania rezerwacji. Gościom nie przysługują żadne roszczenia w przypadku przekroczenia zadeklarowanej w rezerwacji liczby osób.
-
Odstąpienie od umowy, odwoływanie lub zmiana parametrów rezerwacji
-
W sprawie odwołania lub zmiany parametrów rezerwacji prosimy o kontakt e-mailowy, za pomocą Facebooka lub pod nr 531504500 możliwie szybko.
-
W przypadku odwołania rezerwacji, na którą została wniesiona wpłata, zostanie ona zwrócona, jeśli do rezerwacji pozostało przynajmniej 7 dni. Zwrot nastąpi najpóźniej w terminie 7 dni od daty potwierdzenia przyjęcia rezygnacji z rezerwacji. Firma nie jest zobowiązana do zwrotu Gościom poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
-
W przypadku nieodwołania i nieodebrania rezerwacji przez Gościa Firma może odmówić zarezerwowania miejsc w przyszłości lub zażądać wniesienia wpłaty za następne rezerwacje.
-
-
Rezerwację traktujemy jako nieodebraną, jeśli nie została ona odwołana, przeniesiona lub przedłużona, a minie 30 min od ustalonej godziny rezerwacji. W takim wypadku miejsca i stoliki stają się dostępne dla innych Gości. Gość nie może wnosić z tego tytułu roszczeń i nie przysługuje mu zwrot wniesionych wpłat, gdyż przyjmuje się, że usługa rezerwacji miejsca lub stolika o określonej godzinie została w pełni wykonana.
-
- Zasady bezpieczeństwa
-
Gość przebywający w Pubie jest zobowiązany do zachowywania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu swojemu, innych Gości oraz Personelu.
-
Gość przebywający w Pubie jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania się do wskazań i poleceń służb porządkowych i Personelu w zakresie bezpieczeństwa i utrzymania porządku, w tym poleceń wyrażonych w formie pisemnej lub piktogramów, np. droga ewakuacyjna, dezynfekcja rąk, obowiązek poruszania się w maseczce, itp.
-
W Pubie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych.
-
W Pubie możliwe jest palenie e-papierosów tylko za zgodą Personelu i pozostałych Gości przebywających w tym samym pomieszczeniu. Brak zgody chociażby jednego z Gości wyklucza możliwość palenia e-papierosów.
-
W Pubie obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia produktów niezakupionych w Pubie bez wyraźnej zgody Personelu.
-
W przypadku ujawnienia takiej sytuacji Personel może zaoferować odpłatne przechowanie produktów do czasu zakończenia wizyty w lokalu lub w przypadku odmowy poprosić o opuszczenie lokalu.
-
Usługa przechowania produktów do czasu zakończenia wizyty kosztuje 50 zł brutto.
-
-
Gości obowiązuje zakaz wynoszenia z Pubu napojów i alkoholu, przekąsek, jedzenia oraz innych produktów spożywczych przeznaczonych do konsumpcji tylko i wyłącznie na terenie Pubu oraz przedmiotów będących własnością Pubu np. szkło, ozdoby, itp.
-
W Pubie zabrania się:
-
zachowania naruszającego ogólnie przyjęte normy społeczne,
-
zachowywania się w sposób agresywny, wulgarny, stwarzający zagrożenie dla innych gości Pubu i personelu.
-
wnoszenia do Pubu i zażywania środków odurzających, narkotyków, itp.
-
posiadania i wnoszenia ostrych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych lub pożarowo niebezpiecznych i innych przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu innych osób i Personelu w Pubie.
-
zachowań noszących znamiona handlu, akwizycji, promocji i reklamy oraz zbiórek pieniężnych, w tym pozostawiania ulotek i plakatów bez zgody Firmy.
-
Wchodzenia do pomieszczeń dla obsługi, magazynów oraz na zaplecze.
-
-
- Reklamacje
-
Gość może złożyć reklamację w związku z nieprawidłowościami i usterkami w świadczonych usługach.
-
Firma w terminie 14 dni, rozpatruje reklamacje złożone przez Gości. Reklamację Gość może złożyć w formie pisemnej na adres siedziby Firmy albo drogą elektroniczną na adres: kontakt@polufka.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Gość zobowiązany jest do wskazania swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu poczty elektronicznej, kopii lub skanu dokumentów np. paragonu, potwierdzenia transakcji oraz zwięzłego przedstawienia okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.
-
W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Firma zwraca się przed rozpatrzeniem reklamacji do składającego reklamację o ich uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Gościa przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
-
Informacja o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji zostanie przekazana Gościowi na podany adres poczty elektronicznej, a w przypadku zgłoszenia reklamacji tradycyjną pocztą na adres zamieszkania Gościa, chyba że podał również swój adres poczty elektronicznej.
-
- Postanowienia końcowe
-
-
Zmiana Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, podyktowanych w szczególności względami technicznymi, prawnymi oraz zmianą zasad świadczenia Usług przez Firmę.
-
Firma zamieści informację o zmianie Regulaminu na stronach internetowych i na tablicy ogłoszeń w Pubie.
-
Za doręczenie tekstu Regulaminu uważa się udostępnienie jego treści na stronach internetowych oraz wywieszenie w miejscu ogólnodostępnym w Pubie.
-
Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Firmę, zmieniony Regulamin obowiązuje od momentu udostępnienia jego treści w Pubie i na stronie internetowej.
-
Umowy sprzedaży, rezerwacji i inne na świadczenie usług przez Firmę zawierane są w języku polskim.
-
Firma nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z usług w Pubie przez Gości w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami.
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Firmą a Gościem, który jest konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Firmą a Gościem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Firmy.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy o prawach konsumenta.
-
Użytkownicy mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronach internetowych Pubu i poczty elektronicznej w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie oraz w formie papierowej w siedzibie Firmy.
-
Regulamin wchodzi w życie w dniu 13.02.2024 r.
-
Adres
Pub Polufka
ul. Leczkowa 18 (wejście od bramy przy DS7)
80-432 Gdańsk-Wrzeszcz
Kontakt
Rezerwacje: tel. 531 504 500 (w godz. 10:00-24:00)
lub mailowo: kontakt@polufka.pl
Godziny otwarcia
poniedziałek – środa: 17:00-00:30
czwartek: 17:00-1:30
piątek: 17:00-2:30
sobota: 16:00-2:30
niedziela: 16:00-0:00