FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Jeśli nie znajdziesz w FAQ odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami!
Jak się z wami skontaktować?
W jakich godzinach można dzwonić?
Centrala pod nr 531 504 500 jest czynna w godzinach 10:00 – 00:00.
Jeśli potrzebujesz się z nami pilnie skontaktować poza tymi godzinami, pozostaw wiadomość na mailu lub facebooku.
Odpowiemy lub skontaktujemy się tak szybko, jak to będzie możliwe!
Jak skontaktować się z osobą odpowiedzialną za zamówienia?
Mailowo (kontakt@polufka.pl) lub telefonicznie (531504500) wybierając odpowiednie opcje na centralce.
O której zamykacie lokal?
Podane godziny zamknięcia są orientacyjne i barman może zdecydować o zamknięciu wcześniej lub później. Ostatnie zamówienia przyjmujemy 40-60min. przed zamknięciem lokalu.
Nasze standardowe godziny otwarcia:
poniedziałek – środa: 17:00-00:30
czwartek: 17:00-1:30
piątek: 17:00-2:30
sobota: 16:00-2:30
niedziela: 16:00-0:00
Jakie są godziny otwarcia w wakacje?
Godziny otwarcia w wakacje (30.06-31.08):
poniedziałek-czwartek: 17:00-0:30
piątek-sobota: 17:00-2:30
niedziela: 17:00-00:00
Czy jesteście otwarci w święta?
Jesteśmy otwarci zwykle we wszystkie dni w roku z wyjątkiem Niedzieli Wielkanocnej, pierwszego dnia świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku. Jeśli nie jesteś pewien godzin otwarcia, skontaktuj się z nami. Poniżej rozpiska dla najpopularniejszych świąt:
1 stycznia Nowy Rok (nieczynne)
6 stycznia Trzech Króli (czynne normalnie)
Wielki Czwartek (czynne normalnie)
Wielki Piątek (czynne jak w wakacje od 18:00)
Wielka Sobota (czynne jak w wakacje od 18:00)
Wielkanoc (nieczynne)
Poniedziałek Wielkanocny (czynne jak w wakacje od 18:00)
1 maja Międzynarodowe Święto Pracy (czynne normalnie)
2 maja Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej (czynne normalnie)
3 maja Święto Konstytucji 3 Maja (czynne normalnie)
Zesłanie Ducha Świętego (Zielone Świątki) (czynne normalnie)
Boże Ciało (czynne normalnie)
15 sierpnia Święto Wojska Polskiego, Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny (czynne jak w wakacje od 18:00)
1 listopada Wszystkich Świętych (czynne jak w wakacje od 18:00)
2 listopada Dzień zaduszny (czynne normalnie)
11 listopada Narodowe święto Niepodległości (czynne normalnie)
24 grudnia Wigilia Bożego Narodzenia (Wydarzenie specjalne, czynne od 21:00)
25 grudnia Boże Narodzenie (pierwszy dzień) (nieczynne)
26 grudnia Boże Narodzenie (drugi dzień) (czynne jak w wakacje od 18:00)
31 grudnia Sylwester (Wydarzenie specjalne, czynne od 20:00)
Jak się zachować gdy coś Zgubiłem/zostawiłem w lokalu?
Jeśli zguba znajduje się u nas w lokalu, to na pewno ją zabezpieczymy. Przeważnie jednak przed otwarciem nie mamy możliwości sprawdzenia czy coś w nim zostało, więc prosimy o wyrozumiałość i kontakt z barem w okolicy godziny otwarcia.
Nr telefonu bezpośrednio na bar: 506408458.
W pilnych sprawach:
nr ogólny : 531 504 500 czynny w godzinach 10:00 – 00:00.
Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować poza tymi godzinami, pozostaw wiadomość:
Jeżeli ktoś będzie dostępny, otrzymasz odpowiedź.
Co zrobić żeby zarezerwować stolik?
Przy rezerwacji wymagamy podania przynajmniej następujących informacji:
Zebrane dane nie są przetwarzane w celach marketingowych, służą tylko realizacji usługi. Przeczytaj więcej w naszej polityce prywatności
Rezerwując z wyprzedzeniem lub przed otwarciem lokalu można skorzystać z dowolnego ze źródeł:
W godzinach otwarcia lokalu rezerwacje na bieżący dzień przyjmujemy już tylko
Jakie są ogólne zasady rezerwacji miejsc?
Rezerwacje do 30 os. od poniedziałku do piątku i do 20 os. w weekend są darmowe.
W przypadku rezerwacji na więcej osób prosimy o kontakt w celu uzgodnienia warunków. Zwykle rezerwacje liczniejsze nadal są darmowe, jednak ustalamy zaliczkę zwrotną w postaci zakupów w barze.
Stoliki przydziela obsługa na podstawie wszystkich zapytań, w miarę możliwości uwzględniając preferencje gości.
Rezerwację należy odebrać w ciągu pół godziny.
Czy rezerwację trzeba odebrać wcześniej?
Nie ma takiej konieczności. Trzeba ją odebrać w ciągu 30 minut od godziny rezerwacji.
Jeśli z jakiegoś powodu się spóźnicie i chcielibyście, żebyśmy przytrzymali rezerwację dłużej, prosimy o kontakt, najlepiej telefoniczny:
Nr telefonu ogólny : 531504500 czynny w godzinach 10:00 – 00:00 lub bezpośredni na bar: 506408458,.
Macie jeszcze wolne stoliki na dzisiaj? Czy jak teraz przyjdziemy to znajdzie się dla nas miejsce?
Jeśli jeszcze nie otworzyliśmy, możliwe jest złożenie rezerwacji wszystkimi dostępnymi metodami:
W godzinach otwarcia rezerwacje na bieżący dzień przyjmujemy tylko
Zadzwoń i zapytaj o dostępność miejsc.
Czy można zarezerwować konkretny stolik?
Nie ma możliwości zarezerwowania konkretnego stolika, postaramy się uwzględnić Twoje preferencje. Stoliki przydzielamy na podstawie wszystkich złożonych rezerwacji, starając się dopasować jak najlepiej do naszych możliwości i Waszych potrzeb.
Czy można wynająć całą salę?
Tak, jest taka możliwość.
Czy rezerwacja jest płatna?
Standardowa rezerwacja (bez szczególnych dodatkowych ustaleń lub wymagań) do 30 os. od poniedziałku do piątku oraz do 20 os. w weekend jest darmowa. W przypadku rezerwacji na więcej osób prosimy o kontakt w celu uzgodnienia warunków.
Zwykle większe rezerwacje, niewymagające sali na wyłączność, również pozostają darmowe, ale ustalamy kwotę zaliczki zwrotnej w postaci zakupów w barze.
Czy można przynieść tort / ciasta?
Tak, można przynieść własne słodkości. Należy się zaopatrzyć we własne talerzyki i łyżeczki lub zgłosić nam takie zapotrzebowanie z wyprzedzeniem.
Czy możemy przynieść napoje / alkohol?
Nie, napoje i alkohol należy zamawiać w barze.
Czy można przynieść zakąski?
Można przynieść własne zimne zakąski (sałatki / koreczki / kanapki, itp.) po zgłoszeniu takiego zamiaru obsłudze w związku z bezpieczeństwem sanitarnym. Przekąski typu chipsy, paluszki, orzeszki serwujemy z baru.
Czy mogę otworzyć u was rachunek?
Tak. Chęć otworzenia rachunku można zgłosić obsłudze. Rachunek może mieć zadany limit. Dostępny może być dla wybranej osoby za okazaniem opaski lub na hasło.
Można też po wcześniejszym uzgodnieniu z nami wręczyć swoim gościom kupony o określonej wartości, które będą honorowane w barze.
Mam zrobioną rezerwację, ale się spóźnię. Co robić, jak żyć?
Jeśli spóźnisz się o max pół godziny, rezerwacja na Ciebie poczeka. W innym wypadku powiadom nas o zmianie godziny rezerwacji, najlepiej telefonicznie:
Nr telefonu ogólny : 531 504 500 czynny w godzinach 10:00 – 00:00 lub bezpośredni na bar: 506408458.
Jak zwiększyć / zmniejszyć wielkość rezerwacji?
Zwykle niestanowi to problemu. Postaramy się dopasować do zmienionego zapotrzebowania. Pamiętaj, że nie rezerwujemy konkretnych stolików, więc informacja o spodziewanej liczbie osób jest dla nas ważna.
Jak odwołać rezerwację?
Napisz lub zadzwoń do nas. Ta informacja jest dla nas bardzo ważna.
Co zrobić jeśli zarezerwowałem stolik online i nie dostałem potwierdzenia?
Najczęstsze problemy:
Mam pomysł na wydarzenie i chciałbym żeby się odbyło u was. Z kim rozmawiać w tej sprawie?
Określ termin lub zakres terminów, które Ci pasują. Napisz, jakie przewidujesz godziny startu i zakończenia wydarzenia oraz spodziewaną liczbę uczestników i cel spotkania.
Damy znać, czy termin jest wolny i jakie warunki proponujemy. Zobaczymy, czy jesteśmy w stanie Cię dodatkowo wesprzeć w Twoim przedsięwzięciu!
Zapraszamy do kontaktu.
Mogę skorzystać z projektora lub nagłośnienia?
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu jest możliwość nieodpłatnego skorzystania z projektora i nagłośnienia.
Projektor ma wejście HDMI, możliwe jest odtwarzanie multimediów na głównym nagłośnieniu (poprzez złącze hdmi od projektora) lub możemy udostępnić niezależne nagłośnienie (mikrofon bezprzewodowy, możliwość podłączenia się po bluetooth, jack). Dodatkowo obraz z projektora może być równocześnie rzucany na drugi telewizor na przeciwnym końcu sali.
Czy można u was zorganizować karaoke?
Poza szczególnymi przypadkami imprez zamkniętych nie organizujemy karaoke, gdyż może to przeszkadzać innym gościom.
Można u was potańczyć?
Poza szczególnymi przypadkami imprez zamkniętych nie dysponujemy parkietem i nie organizujemy imprez tanecznych.
Czy można wynająć cały lokal np. w celu zrobienia imprezy urodzinowej?
W roku akademickim nie wynajmujemy całego lokalu na wyłączność. W okresie wakacji istnieje taka możliwość. Warunki uzgadniamy indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu.
Czy można u was zorganizować 18 urodziny?
Nie organizujemy 18 urodzin, w żadnej formie.
Reprezentuję browar. Chciałbym zrobić u was kranoprzejęcie. Czy jesteście chętni?
Jasne, chętnie gościmy tego typu wydarzenia, dysponujemy 4-6 kranami do przejęcia.
Zapraszamy do kontaktu:
Czy jest możliwość przechowania sprzętu przed/po wydarzeniu?
Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu możemy przechować sprzęt zarówno przed, jak i po wydarzeniu. Dysponujemy pewną ilością miejsca bezpośrednio w lokalu oraz dodatkowym większym magazynem w pobliżu. Istnieje również możliwość nadania i odbioru przesyłek paletowych, jeśli byłoby to konieczne w celu realizacji wydarzenia.
Organizuję wydarzenie w innym miejscu, ale chciałbym, żeby było tam podawane piwo. Pomożecie?
Tak, zajmujemy się również usługami Kateringowymi na terenie Trójmiasta i okolic. Obsługujemy konferencje, imprezy firmowe, wesela w zakresie dostarczania napojów (również piwa), jak i np pizzy / kawy. Posiadamy wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie takiej działalności.
Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyj tutaj.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście!
Prosimy o zgłoszenie obsłudze chęci otrzymania faktury i podanie niezbędnych danych przed rozliczeniem. Faktury VAT wysyłamy na wskazany e-mail. Możliwy jest też odbiór osobisty w uzgodnionym terminie. Paragon z nr NIP wydajemy od ręki.
Czy można u was kupić całą butelkę wódki / whisky / wina?
Napoje wysokoprocentowe dostępne są u nas w pojemnościach 25ml / 40ml / butelka lub w postaci zestawów szotów. Wódki czyste i kolorowe w butelkach 0,5l znajdują się w stałej ofercie. Nie sprzedajemy wina za wyjątkiem prosseco, ale możemy je kupić specjalnie dla Ciebie, zgodnie z preferencjami. W przypadku chęci zakupu większej liczby butelek konkretnego alkoholu, poinformuj nas o tym robiąc rezerwację.
Sprawdź naszą stałą ofertę alkoholi.
Czy mogę do was zamówić pizzę?
Tak, współpracujemy z pizzerią 105. Zamówienia przyjmujemy w barze, pizzeria dowozi nam Twoje zamówienie, a my przynosimy je do stolika. Jeśli planujesz większe zamówienie lub zależy Ci na konkretnej godzinie dostarczenia, daj nam znać mailowo lub podczas składania rezerwacji. Więcej szczegółów.
Czy w ofercie jest coś do jedzenia?
W ofercie posiadamy podstawowe przekąski (paluszki, orzeszki, itp.), popcorn i tosty. Współpracujemy z pizzerią 105, z której można zamówić pizzę u nas w barze (Szczegóły).
Gdzie znajdę listę gier planszowych?
Wszystkie nasze gry opisane są w katalogu.
Czy korzystanie z gier planszowych na miejscu jest płatne?
Tak, opłata jest symboliczna (1-5 zł za grę) i stanowi równowartość przedłużenia wypożyczenia do domu o jedną dobę.
Czy wypożyczacie gry do domu?
Jak wygląda wypożyczanie gier?
Należy uiścić jednorazową opłatę w wysokości 2zł i wypełnić formularz. Na tej podstawie wydajemy kartę do wypożyczalni. Dla posiadaczy aktywnej Karty Mieszkańca Gdańska, zapis do wypożyczalni jest darmowy. Gry można wypożyczać osobiście lub zamiawiając dowóz.
Ile kosztuje wypożyczenie gry?
Koszt wypożyczenia to 5-25zł / 48h, a następnie 1-5zł za każdą kolejną dobę. Z Kartą Mieszkańca Gdańska wypożyczysz gry taniej.
Czy można zarezerwować grę?
Tak, zadzwoń lub wypełnij formularz.
Mogę przynieść własną grę?
Tak 🙂
Czy macie żetony do pokera?
Tak, można z nich skorzystać na miejscu lub wypożyczyć do domu.
Czy pokazujecie dany mecz?
TAK 😉
Mamy wykupione praktycznie wszystkie aktualnie dostępne licencje na publiczne odtwarzanie wydarzeń sportowych.
Składając rezerwację, daj nam znać, co chciałbyś obejrzeć, a my się na to przygotujemy udostępniając Ci odpowiedni stolik.
Jakie mecze są puszczane?
Możemy pokazać praktycznie każde wydarzenie sportowe. Tu znajdziesz wstępny plan transmisji.
Pokazujemy wszystkie mecze Ligi Mistrzów i polskiej reprezentacji, wybrane mecze Ligi Europy, Ekstraklasy, Serie A, La Ligi, Premier League. Puszczamy także KSW, F1, tenis, siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną czy skoki narciarskie. Na życzenie gości możemy pokazać praktycznie dowolne mecze. Daj nam znać, które wydarzenie Cię interesuje podczas składania rezerwacji, żebyśmy odpowiednio się przygotowali.
Puszczacie dziś jakiś mecz?
Tu znajdziesz wstępny plan transmisji.
Praktycznie codziennie leci u nas jakiś mecz, ale zazwyczaj bez dźwięku. Tylko hitowe spotkania, cieszące się dużym zainteresowaniem, pokazujemy z dźwiękiem.
Możemy pokazać dowolne wydarzenie sportowe. Dysponujemy kilkoma telewizorami, więc nawet jeśli w tym czasie cała sala ogląda HIT na głównym odbiorniku, jesteśmy w stanie puścić coś specjalnie dla Ciebie na dodatkowym ekranie.
Czy dany mecz będzie można obejrzeć z dźwiękiem?
Z dźwiękiem pokazujemy mecze Lechii Gdańsk i polskiej reprezentacji, Gran Derbi oraz spotkania Ligi Mistrzów. Inne spotkania puszczamy z głosem na życzenie gości, pod warunkiem, że nie przeszkadza to innym klientom.
Jakie kanały sportowe możecie włączyć?
Mamy wykupione praktycznie wszystkie aktualnie dostępne licencje na publiczne odtwarzanie wydarzeń sportowych.
Składając rezerwację, daj nam znać, co chciałbyś obejrzeć, a my się na to przygotujemy, udostępniając Ci odpowiedni stolik.