Regulamin wypożyczania sprzętu do wyszynku piwa i/lub świadczenia usługi kateringowej
Warunki zamówienia usługi
-
Regulamin dotyczy usługi związanej z obsługą imprez zamkniętych organizowanych w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta zwanej dalej USŁUGĄ, świadczonej przez Pub Polufka Kazimierz Tywusik z siedzibą przy ul. Leczkowa 18 (80-432) w Gdańsku zwanym dalej WYNAJMUJĄCYM.
-
USŁUGA może, składać się z następujących powiązanych ze sobą elementów:
-
Wypożyczenie sprzętu, m.in. do wyszynku napojów, lodówek, namiotów stołów, zastawy, itp.
-
Dostawy żywności, napojów, w tym alkoholowych z przeznaczeniem na wydarzenie,
-
Serwowania żywności, napojów, w tym alkoholowych podczas wydarzenia,
-
Dowozu, montażu oraz odbioru sprzętu i resztek żywności.
-
-
WYNAJMUJĄCY posiada wymagane zezwolenia do zrealizowania USŁUGI.
-
Podstawą do zawarcia umowy USŁUGI jest złożenie zamówienia pomiędzy WYNAJMUJĄCYM a osobą lub firmą zwaną w dalszej części ZAMAWIAJĄCYM.
-
Zamówienie może zostać złożone za pośrednictwem:
-
wiadomości e-mail lub formularza na stronie (bookero),
-
telefonicznie,
-
komunikatorów mediów społecznościowych, np. Google moja firma, Messenger Facebook, Instagram Direct, itp.,
-
pozostałych portali, m.in. z ogłoszeniami, jeśli udostępniają wewnętrzną formę komunikacji,
-
osobiście w siedzibie firmy.
-
-
Zamówienie powinno zawierać:
-
Datę i adres wydarzenia,
-
Datę i adres dostawy i odbioru (jeśli jest inny niż czas i miejsce wydarzenia),
-
Imię, nazwisko. nr telefonu kontaktowego do ZAMAWIAJĄCEGO,
-
Imię, nazwisko numer telefonu osoby wskazanej przez ZAMAWIAJĄCEGO do odbioru i zwrotu usługi,
-
Niestandardowe szczegóły i życzenia dotyczące USŁUGI, np. rodzaj i ilość potrzebnego sprzętu.
-
-
Na podstawie przesłanego Zamówienia WYNAJMUJĄCY dokona wyceny USŁUGI.
-
Elementem wyceny jest określenie terminu i warunków płatności. Standardową formą płatności jest gotówka, przelew blik lub karta płatnnicza niezwłocznie po wykonaniu usługi. ZAMAWIAJĄCY w protokole zdawczo-odbiorczym zobowiąże się do uregulowania ceny w wybrany sposób.
-
Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji z chwilą jednoznacznej akceptacji przez ZAMAWIAJĄCEGO za pośrednictwem wiadomości e-mail wyceny i regulaminu USŁUGI oraz wniesieniu opłat rezerwacyjnych, zaliczek i/lub kaucji, jeśli będą one wyszczególnione w wycenie.
-
W przypadku zmiany stawek podatkowych, wzrostu cen rynkowych na poszczególne grupy produktów, mających wpływ na koszt świadczonej USŁUGI, WYNAJMUJĄCY może zmienić wycenę USŁUGI maksymalnie o 10%, o czym powiadamia ZAMAWIAJĄCEGO drogą elektroniczną (w wiadomości e-mail) nie później niż 30 dni przed terminem wydarzenia.
-
ZAMAWIAJĄCY ma możliwość, z uwzględnieniem „ZASAD ZWROTÓW I ODSTĄPIENIA OD UMOWY” stanowiących załącznik do niniejszego regulaminu, do:
-
odstąpienia od umowy,
-
dokonania zmiany w zamówionej USŁUGI,
-
rezygnacji z zamówionej USŁUGI lub jej części.
-
Po każdej zmianie WYNAJMUJĄCY dokona nowej wyceny. Każdorazowo zmiana wyceny wymagać będzie akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO za pośrednictwem poczty e-mail przed realizacją USŁUGI.
-
-
W przypadku odstąpienia od umowy przez WYNAJMUJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY otrzyma zwrot wszystkich wpłaconych kwot. W przypadku wypowiedzenia umowy, zwrócone zostaną kwoty wynikające z UMOWY.
-
ZAMAWIAJĄCY i osoba wskazana do odebrania usługi muszą mieć ukończone 18 lat – zamawiający w chwili składania zamówienia, a odbierający w chwili dostawy. WYNAJMUJĄCY zastrzega sobie prawo do weryfikacji pełnoletniości wskazanych osób.
Wypożyczenie sprzętu w ramach Usługi
-
Sprzęt udostępniany w ramach USŁUGI jest przekazywany ZAMAWIAJĄCEMU na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
-
WYNAJMUJĄCY poświadczy, że sprzęt udostępniany w ramach USŁUGI będzie sprawny, w dobrym stanie technicznym i przydatny do wykonania USŁUGI.
-
WYNAJMUJĄCY zobowiąże się do zapoznania ZAMAWIAJĄCEGO z instrukcją obsługi Sprzętu.
-
ZAMAWIAJĄCY przed odbiorem Sprzętu sprawdzi sprawność oraz kompletność zgodnie z wykazem elementów, a zauważone niezgodności zgłosi Wynajmującemu na protokole zdawczo-odbiorczym. Brak wniesionych uwag będzie oznaczał, że Sprzęt jest sprawny i kompletny w chwili odbioru.
-
Od chwili odbioru sprzętu od WYNAJMUJĄCEGO do momentu jego zwrotu, ZAMAWIAJĄCY będzie ponosił odpowiedzialność za Sprzęt w szczególności za jego zaginięcie lub uszkodzenie. Takie zdarzenia ZAMAWIAJĄCY ma obowiązek bezzwłocznie zgłosić organom ścigania.
-
ZAMAWIAJĄCY zobowiąże się w protokole zdawczo-odbiorczym do używania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem, niedokonywania napraw bez wiedzy i zgody WYNAJMUJĄCEGO, nieoddawania sprzętu osobie trzeciej do używania lub w podnajem, zabezpieczenia sprzętu przed uszkodzeniem, kradzieżą i zniszczeniem oraz do zwrotu Sprzętu w stanie niepogorszonym ponad normalne zużycie.
-
ZAMAWIAJĄCY zobowiąże się w protokole zdawczo-odbiorczym do pokrycia roszczeń z tytułu zniszczenia, uszkodzenia lub zabrudzenia Sprzętu ponad normalne zużycie, a w razie jego zaginięcia, utraty lub zniszczenia ZAMAWIAJĄCY zobowiązany będzie do zapłaty WYNAJMUJĄCEMU równowartość jego ceny rynkowej.
-
Wynajmujący nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i ewentualne szkody powstałe w czasie użytkowania Sprzętu przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Postanowienia końcowe
-
ZAMAWIAJĄCY i WYNAJMUJĄCY zgadzają się, że uzgodnienia podjęte za pośrednictwem poczty mailowej, dotyczące USŁUGI będą dla nich wiążące.
-
Adresami korespondencyjnymi we wszelkich sprawach związanych z USŁUGĄ są adresy wskazane w protokole zdawczo-odbiorczym. Wszelkie zmiany adresu korespondencyjnego przez wymagają powiadomienia drugiej strony.
-
Administratorem danych osobowych gromadzonych przy zamówieniu i podczas realizacji USŁUGI jest Pub Polufka Kazimierz Tywusik z siedzibą w Gdańsku. Dane osobowe są przetwarzane w celu świadczenia usług związanych z obsługą zamówień podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), a w zakresie danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
-
Dane osobowe przetwarzane przez Administratora będą usuwane z bazy na życzenie ZAMAWIAJĄCEGO po zwróceniu wszystkich wypożyczonych sprzętów, i uregulowaniu należności z tytułu USŁUGI.
-
W sprawach nieuregulowanych regulaminem USŁUGI mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
-
Wszelkie spory dotyczące USŁUGI zostaną poddane pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego miejscowo dla siedziby WYNAJMUJĄCEGO.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.10.2023.
Informacja o prawie do odstąpienia od umowy wypożyczania sprzętu do wyszynku i/lub świadczenia usługi kateringowej oraz zwrotów niewykorzystanych towarów.
-
Dokument „Zasady zwrotów i odstąpienie od umowy” jest integralnym załącznikiem „Regulaminu wypożyczania sprzętu do wyszynku piwa i/lub świadczenia usługi kateringowej”.
-
Datą zawarcia umowy jest moment potwierdzenia przez Ciebie Ceny USŁUGI.
-
W związku z koniecznością przygotowania sprzętu, zamówienia towaru oraz jego spakowania, rozplanowania dostaw i obsługi przyjmujemy, że rozpoczęcie świadczenia usługi następuje na 7 dni przed wydarzeniem.
-
Zasady zwrotów i odstąpienie od umowy wchodzi w życie z dniam 1.10.2023.
Odstąpienie od umowy
-
Informujemy, że przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy USŁUGI w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy, ale nie później niż na 7 dni przed wydarzeniem (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt. 12).
-
W przypadku, gdy umowa USŁUGI została zawarta w czasie krószym niż 7 dni do wydarzenia, nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt. 12).
-
W przypadku chęci odstąpienia od realizacji USŁUGI, rezygnacji z USŁUGI lub zmiany parametrów zamówienia, prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem kontakt@polufka.pl. Nie wymagamy specjalnego formularza odstąpienia.
Rozwiązanie umowy – rezygnacja
-
Informujemy, że przysługuje Ci prawo do rozwiązania umowy usługi, ale nie później niż na 14 dni przed wydarzeniem.
-
W przypadku gdy umowa została rozwiązana z zachowaniem 14 dniowego termiu przysługuje Ci zwrot wszystkich wnisionych zaliczek i kaucji, a rezygnacja nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
-
W przypadku rozwiązania umowy w czasie krótszym niż 14 dni do daty wydarzenia powstaje obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili rezygnacji.
-
W przypadku chęci rozwiązania umowy lub zmiany parametrów zamówienia, prosimy o kontakt e-mailowy pod adresem kontakt@polufka.pl. Nie wymagamy specjalnego formularza rezygnacji.
Zwrot zamówionego, a nie wykorzystanego towaru lub usługi
-
Możesz zwrócić niewykorzystany towar lub zrezygnować z elementów składowych usługi z uwzględnieniem wyłączeń wynikających z ustawy (z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38 pkt. 1, 3, 4, 5, 12). Tzn.
-
-
Nie masz możliwości zwrotu towaru lub usługi w przypadku, gdy zostaniesz przez nas poinformowany przed zawarciem umowy, że nie będziesz miał takiej możliwości po rozpoczęciu jej świadczenia (7 dni do wydarzenia).
-
Nie masz możliwoście zwrotu towaru w przypadku, gdy wybrany towar został już zamówiony, a był wykonany lub zamawiany na Twoje spejalne życzenie, np. niestandardowe marki win, piwa rzemieślnicze (w tym bezalkoholowe), piwa rozlewane w browarach na specjalne życzenie lub w niestandardowych objętościach, itp.
-
Nie masz możliwości zwrotu lub rezygnacji z zamówienia elementów brandowanych, np. etykiet, banerów, szklanek, elementów PCV, rollbarów, innych elementów ozdobnych, itp., o ile zamówienie już zostało przekazane do realizacji u naszego podwykonawcy.
-
Nie masz możliwości zwrotu towaru o krótkim terminie przydatności do spożycia, jeżeli zostałeś o tym fakcie poinformowany przed zawarciem umowy, np. towary przecenione ze względu na datę przydatności, piwa niepasteryzowane lub rozlewane na specjalne życzenie, itd.
-
Nie masz możliwości zwrotu towaru w napoczętych opakowaniach (naruszony kapsel zabezpieczający, otwarty karton, zerwany znak akcyzy, itp.)
-
Nie masz możliwości zwrotu towaru, jeśli ustalimy z Tobą przed zawarciem umowy wielkość maksymalnego możliwego do przyjęcia zwrotu. Jeśli nie ma ustalonych indywidulanie warunków standardowo możesz zwrócić 40% zamówienia zaokrąglając matematczynie.
-
Nie masz możliwości rezygnacji lub zwrotu zarezerwowanego sprzętu, jeżeli do startu wydarzenia pozostało mniej niż 7 dni.
-
-
W przypadkach, o których mowa w punktach 1.1-1.7, jesteś zobowiązany do zapłaty pełnej Ceny towaru zgodnie z zawartą umową.
Świadczenia spełnione
Jako zapłatę za świadczenia spełnione w przypadku odstąpienia od umowy poza terminem określonym w pkt. 1 i 2 lub rozwiązaniem umowy – rezygnacją w trybie określonym w pkt.3 dotyczy w szczególności:
-
-
Ceny zamówionego towaru, którego zwrot nie jest możliwy, a został już zamówiony lub dostarczony. (patrz: zwrot 1.1.-1.7.)
-
Kosztów obsługi zamówienia np. opłaty kilometrowej za wykonaną dostawę lub powstałą w związku z koniecznością jego zwrotu np. koszty wysyłki do hurtowni.
-
Cenę rezerwacji i najmu urządzeń.
-
Adres
Pub Polufka
ul. Leczkowa 18 (wejście od bramy przy DS7)
80-432 Gdańsk-Wrzeszcz
Kontakt
Rezerwacje: tel. 531 504 500 (w godz. 10:00-24:00)
lub mailowo: kontakt@polufka.pl
Godziny otwarcia
poniedziałek – środa: 17:00-00:30
czwartek: 17:00-1:30
piątek: 17:00-2:30
sobota: 16:00-2:30
niedziela: 16:00-0:00