Utrzymywanie instalacji w dobrym stanie
Regularne przeglądy i czyszczenie instalacji zapewniają sprawność i czystość, eliminują najczęstsze usterki.
Nasi serwisanci regularnie odwiedzają liczne lokale gastronomiczne i sklepy z piwem w formule z beczki do butelki, w północnej Polsce. Przemierzamy setki kilometrów, aby zadbać o instalacje do wyszynku, zarówno te w pojedynczych punktach, jak i pubach, restauracjach czy sklepach należących do sieci. Lata doświadczeń, najpierw za własnym barem, a potem w serwisie, pokazały nam, że regularna konserwacja instalacji jest niezbędna dla utrzymania jakości obsługi, sprawności sprzętu i unikania kosztownych dostaw.
Klienci, którzy posiadają w swoim portfolio wiele lokali czy sklepów, potrzebują kompleksowych usług i odpowiedniego podejścia do każdego z punktów. Przy dużej liczbie instalacji ważne jest także optymalizowanie kosztów obsługi serwisowej. Efektywne zarządzanie punktami ułatwia również aktualna i kompletna dokumentacja, o którą dbamy w ramach stałej współpracy. Z myślą o potrzebach klientów sieciowych, zajmujących się dystrybucją i sprzedażą lanego piwa, stworzyliśmy kompleksowe pakiety usług.
Pakiet Multi Location Pro przewidziany jest dla klientów sieciowych, którzy posiadają kilka lub więcej instalacji pod różnymi adresami. Usługi konserwacji wykonywane są w oparciu o harmonogram. Pozostałe usługi realizujemy z szybkim czasem reakcji. Obowiązują standardowe zryczałtowane warunki montażów i demontażów oraz zryczałtowane opłaty za serwisy poza Trójmiastem. Multi Location on demand również przewidziany jest dla klientów sieciowych, ale opiera się o realizację usług na podstawie zgłoszeń, bez ustalonego harmonogramu. Dojazdy do lokali poza Trójmiastem rozliczane są na podstawie kilometrówki.
Warto wybrać Multi Location Pro, aby odpowiedzialnie i długofalowo zarządzać swoimi instalacjami. Stała współpraca w tej formule to oszczędność, lepsza kontrola nad sprzętem, szybsze reagowanie w razie awarii i bezpłatne wsparcie telefoniczne. Decydując się na regularny serwis, według określonego harmonogramu, masz pewność, że czyszczenie zostanie przeprowadzone wtedy, kiedy jest to potrzebne dla utrzymania jakości i sprawności sprzętu, a nie wtedy, gdy wydarzy się coś niespodziewanego. Zgodnie z powszechnie znaną prawdą, że lepiej jest zapobiegać niż leczyć.
Regularne przeglądy i czyszczenie instalacji zapewniają sprawność i czystość, eliminują najczęstsze usterki.
Regularne wizyty przewidziane harmonogramem są tańsze niż sporadyczne wzywanie serwisu – 150 zł netto zamiast 200 zł za 1-2 kranową instalację.
W ramach pakietu dojazd rozliczamy korzystnym ryczałtem zamiast pobierania kilometrówki.
Standardowy czas reakcji na zgłoszenie wynosi 5 dni roboczych. Dla pakietu Multi Location Pro w zależności od lokalizacji to 2-5 dni roboczych (dla Trójmiasta 2 dni).
Dysponujemy zapasowymi reduktorami, głowicami i schładzarkami, które udostępniamy dla zapewnienia ciągłości pracy instalacji, gdy naprawa nie jest możliwa od ręki.
W razie potrzeby poinstruujemy obsługę jak zmienić keg czy butlę z gazem i jak wyeliminować podstawowe problemy, niewymagające wizyty serwisanta.
Przy stałej umowie pilnujemy harmonogramów serwisowych i zapewniamy dokumentację dla potrzeb HACCP.
Pakiet Provider również przewidziany jest dla klientów sieciowych, którzy posiadają wiele instalacji do serwowania piwa pod różnymi adresami. To nowy rodzaj umowy, oparty o atrakcyjny abonament, zapewniający regularne wizyty konserwacyjne. Klient płaci określoną stawkę miesięczną za każdą instalację, zależną od liczby kranów i lokalizacji punktu:
W ramach abonamentu nasi serwisanci zobowiązani są do czyszczenia instalacji co 5 +/- 1 tydzień. To my pilnujemy harmonogramu, prowadzimy kompleksową dokumentację i rozliczamy się na podstawie 1 zbiorczej faktury VAT co miesiąc. Dodatkowo klient abonamentowy otrzymuje pulę darmowych wizyt kontrolnych, podczas których kontrolujemy parametry sprzętu, szkolimy obsługę, pomagamy zoptymalizować pracę.
A co, jeśli część kluczowych lokali chciałbyś włączyć do abonamentu, a inne pozostawić w pakiecie Multi Location Pro? Nie ma problemu, pakiety można łączyć, różnicując zasady rozliczeń dla różnych lokalizacji sprzętu. Skontaktuj się z nami, a na pewno wspólnie znajdziemy optymalne rozwiązania serwisowe dla Twojej firmy.
Wybierając Provider, zachowujesz wszystkie korzyści pakietu Multi Location Pro i zyskujesz dodatkowe profity.
Decydując się na abonament, możesz oszczędzić nawet kilka tysięcy rocznie.
Dzięki rozliczeniu na podstawie jednej faktury zbiorczej co miesiąc, możesz znacząco zmniejszyć uciążliwość i obniżyć koszty obsługi księgowej.
Dojazd jest wliczony w cenę abonamentu. Jego cena jest zależna od odległości punktu, ale i tak niższa niż w pozostałych pakietach.
Podczas wizyty kontrolnej zoptymalizujemy ustawienia sprzętu, przeszkolimy obsługę czy udzielimy wskazówek.
Odpowiadamy na zgłoszenie telefoniczne lub mailowe w ciągu max 3h.
Zapewniamy dokumentację dla potrzeb HACCP, raporty serwisowe osobno dla każdego punktu i zestawienia zbiorcze.
Pub Polufka
ul. Leczkowa 18 (wejście od bramy przy DS7)
80-432 Gdańsk-Wrzeszcz
Rezerwacje: tel. 531 504 500 (w godz. 10:00-24:00)
lub mailowo: kontakt@polufka.pl
poniedziałek – środa: 17:00-00:30
czwartek: 17:00-1:30
piątek: 17:00-2:30
sobota: 16:00-2:30
niedziela: 16:00-0:00